חיפוש

שתפו עם חברים:

מסעדה mes amis
איה oia סנטוריני

החלטנו לעשות טיול על הציר הראשי, לכיוון מזרח. עברנו את הטיילת החדשה בגדולה והרחבה והגענו לאזור נוסף, קצת בעליה, שקט יותר, ועדיין עם מלונות משני צדי הדרך.

על הדרך, סככה עם מספר שולחנות. היות והלכנו לא מעט, החלטנו לעשות עצירה, להינפש, ולהשקיף על הנוף.

המסעדה שייכת למלון שליד, כי המלצרים עושים קילומטרז' רציני להביא את האוכל מהמלון.

למסעדה יש מספר מיפלסונים. מעט השולחנות פזורים במרווחים מכובדים, בדיוק כמו בארץ – חה חה חה.

עד שעה 12 יש תפריט בוקר מצומצם מאד.

הנוף יפיפה אז לא היה אכפת לנו שהכל זורם לאט.

הזמנו קפוצ'ינו (6€) וכוס יין לבן (7.5€) עם צלוחית פיצוחים.

וירא כי טוב, אז ביקשנו גם כוס יין אדום (7.5€), שהגיעה הפעם ללא פיצוחים.

סיכום

ב-12 המקום מתחיל להתמלא וראיתי צלחות יפות של טוסטים וסלטים מגיעות לסועדים.

כמות היין צנועה ביותר יחסית למחיר.

הקפה טוב.

הנוף מפצה על המחיר.

קמנו בצער והמשכנו בדרכנו.

לאתר המסעדה: לחץ כאו

05/2023

יצחק (צחי) ספיר

שמי צחי, אני בשלב השלישי והמעניין בחיי הבוגרים ולמרות שהוכרזתי "זקן רישמית", אני צעיר ברוחי (60+ זה ה-40 החדש) וסוף סוף אדון לעצמי.
אני מרגיש לגמרי בגיל הנכון לחוות (כמעט) את כל מה שלעולם יש להציע ובתנאי שלא אצטרך להתאמץ יותר מדי. לכן לא תמצאו אצלי המלצות למיטיבי לכת אבל בהחלט תוכלו למצוא המלצות למיטיבי לסת והנאות החיים.