חיפוש

שתפו עם חברים:

מסעדה מגזינו
תל אביב

חיפשנו מסעדה נחמדה עם אוכל טוב ואוירה והציעו לנו את מגזינו. אז קבענו לשבת 1200.

איך מגיעים למסעדה

הכתובת היא מנחם בגין 21 תל אביב אבל כדאי שתשימו בתוכנת הניווט את חניון בית הדר א'. החניון צמוד למסעדה וחלקו אפילו מוצל – יתרון חשוב לתקופת הקיץ.

הכניסה למסעדת מגזינו

המסעדה נמצאת בבניין שנראה כאילו הוא מיועד להריסה, אבנים חשופות, ללא טיח ואם אינך ננעל במבטך על דלתות המתכת והזכוכית עליהם מופיע שם המסעדה, אפשר בקלות לא למצוא את המסעדה.

מבט פנים ואוירה

הוספת גודל למסעדה על ידי שימוש בקיר מראה

הגענו די בהתחלה כשהמסעדה הייתה ללא סועדים מבט שמאלה – קיר מראה המכפיל את שטח המקום (הכל משתקף) מבט ימינה – האזור המרכזי בצבעים מונוכרומטיים – חום ירוק (לעיוור גוונים כמוני) והמשך הסגנון הכאילו חצי הרוס.

מראה כללי של המסעדה למסתכל מהכניסה

בקצה רואים את המטבח הגדול המלא צוות, ספרתי לפחות 10 אנשים בתוך המטבח מה שמרמז שלא תצטרכו לחכות יותר מדי זמן למנות.

צוות המטבח של מגזינו ערוך לקליטת הסועדים

חלק לא קטן תופס אזור הבר שבהמשכו ניצב ארון תצוגה עם מבחר העוגות שהמסעדה ידועה בהן.

הויטרינה עם מבחר העוגות

מה אוכלים ושותים

שתיה

פתחנו בקוקטייל מרגריטה קלאסית שהגיע בכוס מעוטרת מלח. הקוקטייל היה טוב, לא חזק כמו שאני מכין בבית אבל מאוזן, אלכסיידר – סיידר של מבשלת הבירה אלכסנדר, כוס גוורצטרמינר של פלטר וכמובן קנקן מים שהוגשו צוננים אף בלי לימון. ביקשנו וקיבלנו.

אוכל

בוראטה – כדור גבינת בוראטה: מגיע יחד עם עגבניות שרי, ויניגרט, צלפים, שום וצ'ילי. מי שאוהב אוהב – ואין מה להוסיף.

כדור הבוראטה – בתמונה הוא ללא התוספות עקב בקשת הסועדת

סלט עגבניות וגבינת המאירי: חצאי עגבניות בשמן עם פרורי גבינת המאירי. אנחנו תמיד מזמינים סלט עגבניות אולי נצליח למצוא תחליף לסלט האלמותי של יונתן רושפלד ב"הרברט סמואל". זה לא היה זה.

פיצה מרגריטה: מנה ברמה טובה שנאכלה חיש קל על ידי כל יושבי השולחן.

טרטר פילה בקר: סטיק טרטר הוא למעשה בשר טחון או קצוץ (עדיף) בדרך כלל עם פלפל וצלפים כבושים ויתכנו גם תבלינים נוספים ואולי גם ביצה לא מבושלת. הפעם הראשונה שאכלתי הייתה לפני שנים בפריז במסעדה שנקראה שרטייה שם הרכיבו את המנה מול הלקוח ויכולת לבחור מה לשים ומה לא. בארץ טעמתי יותר מפעם אחת את הטרטר שמכין שף רן דישאוני הקרוי אצלו שובר שורות היות וגם אצלו המרכיבים מגיעים מסודרים בשורות ואתה מערבב לפי טעמך. אני מתאר את כל האמור היות והטרטר של מגזינו היגיע בצורת עיסת המבורגר שהיה דחוס מדי ובמרקם שפחות אהוב עלי. הטעם היה בסדר. היו בו חרדל, איולי, בצל סגול, פטרוזיליה, סלרי, וצלפים והוגש לצד פרוסת חלה קלויה חלקית ויחד היוו מנה שאפשר לגמור מהצלחת.

מימין, מנת הטרטר ופרוסת החלה. משמאל, פסטת קרבונרה

ריגטוני קרבונרה: בתפריט כתוב בייקון, פלפל שחור, צילי יבש , חלמון ביצה, שמנת ופרמזן. האיטלקייה ביננו טענה כי המנה הזו אמורה להיות רק עם ספגטי מה שלא הפריע לה, למרות החריגה מכללי הטכס, לחסל את המנה. היה הרבה בשר מעושן, הרבה רוטב, לא ראינו ביצה אבל אהבנו את התוצאה הסופית.

צלחת עלי לזניה ורוטב ביסק סרטנים

לזניה סרטנים: את המנה הזו לא מצאתי בתפריט המסעדה באינטרנט אבל היא אחת המנות היותר טובות שאכלנו. לא אהבתי את צורת ההגשה, עלי לזניה שנחלטו במים, הונחו פתוחים או מקופלים קלות, איך שתירצו, ועליהם ביסק סרטנים עם טיפה פירורי בשר סרטנים. אז נכון שטעמנו כבר ביסקים טובים מזה אבל אכלנו וניגבנו את כל הרוטב.

קינוחים

על המנות אוכל להגיד ש- א. גדולות. ב. טעימות יותר מאשר הן נראות (נאכלו טרם הספיקותי לצלם)

קראק פאי: עוגת שיבולת שועל, חמאה וסוכר מוגשת עם קרם שמנת חמוצה. המנה לא מתוקה מדי.

קוקי מונסטר: עוגיית שוקולד צ'יפס גדולה ממולאת בנוטלה, טיפה מלוחה מוגשת גם היא עם קציפת שמנת חמוצה

פבלובה: הורכבה מעיגול מרנג גדול עליו קרם ועליו אפרסק ואולי משהו נוסף. אמנם לא הגרסה עם פירות יער אבל עדיין אהבתי יותר מהקינוחים האחרים.

לסיכום

יחד עם מים חמים ונענע, אספרסו כפול ואספרסו ארוך עלה כל הטוב הזה 741 ₪ לפני טיפ.

אנחנו היינו 4 וחלקנו במנות, אבל – זהירות. אפשר בהחלט לסיים במחיר הרבה יותר יקר לפני שתשימו לב.

המסעדה התמלאה בסועדים חיש קל ואז מפלס הרעש עולה לרמה שאינה מאפשרת ארוחת אוהבים אינטימית אבל בהחלט מתאים למפגש משפחתי עליז.

יצאנו שבעים ומרוצים ונסענו כדי לישון ולעכל.

לאתר המסעדה: MAGAZZINO

8/22

יצחק (צחי) ספיר

שמי צחי, אני בשלב השלישי והמעניין בחיי הבוגרים ולמרות שהוכרזתי "זקן רישמית", אני צעיר ברוחי (60+ זה ה-40 החדש) וסוף סוף אדון לעצמי.
אני מרגיש לגמרי בגיל הנכון לחוות (כמעט) את כל מה שלעולם יש להציע ובתנאי שלא אצטרך להתאמץ יותר מדי. לכן לא תמצאו אצלי המלצות למיטיבי לכת אבל בהחלט תוכלו למצוא המלצות למיטיבי לסת והנאות החיים.